Vývoj bicyklov som zaznamenal v decembri 1990 . Pustili ma z ohavného komunistického koterca napusteného elektrinou do Nemecka mesto Mníchov . Tam som videl prvý krát horský bike . Okrem iných šokov . Motorky sú dlhé desaťročia poháňané kardanom . Vývoj vyspelého sveta je bez hraníc . Tempo akým idú i bicykle je užasné .
Diskusia
Diskusia
-
-
Bicyklujem, dokonca som s bicyklami aj podnikal, viem ich aj servisovať a hento nieje žiadna novinka, ale dlhé roky zaužívaná vec.
Vymýšlajú sa zbytočnosti, len aby mal človek pocit, že má niečo extra, pri tom to nieje z funkčného hľadiska lukratívne. Kardanový prevod je napríklad ťažší, ako reťaz. Na bicykle sa už dávno vymýšlajú hovadiny, ako pri autách. Taký je konkurenčný trh, začína to pekne, riadnym vývojom, ale v istom okamihu sa to otočí a začína sa hovadiť, miesto seriózneho vývoja.
Aj japonské shimano sa riadne spustilo, najvačší a najlepsí výrobca komponentov. Voľakedy reťaze a kolečká vydržali aj 5000 km, dnes ledva 1000.. normálne sa zoderú, natiahnu. Treba meniť, veď z čoho by výrobca platil svoje nenormalne pôžičky na nenormálne technológie?! A preto som nepriateľ tohoto zdegenerovaného systému, po istom zlome začína produkovbať už len nekvalitu v peknom obale.
-
Komentár bol administrátorom stránky zmazaný.
-
Bicyklujem, teraz máme nové ebiky, je to obrovská pomoc pre amatérov . Najväčší výkon- ebikom na Královu Holu.....zo Šumiacu......
Bicyklujete?
Viete si predstaviť, žeby ste na svojom bicykli neopravovali spadnutú reťaz, ale niečo takéto?
...........................................................
"Na každoroční výstavě cyklistické techniky Eurobike, která se právě koná v Německu, představila firma CeramicSpeed prototyp kola bez řetězu. Bicykl vypadá trochu jako ze sci-fi filmu a dle serveru Digital Trends může naznačit budoucnost v tomto segmentu."
Zdroj